Blaupunkt Bluebot Xtreme Review
in het begin buiten gewoon veel plezier aan deze stofzuiger beleeft, deed goed zijn werk en het stroomverbruik van de accu was ook erg goed...echter; na 10 maanden kreeg ik de melding Fan error, kan gebeuren dacht ik dus hop, garantie en terug naar de fabriek. Helaas te mooi om waar te zijn. Apparaat terug gestuurd en na 7 werkdagen nog steeds geen bevestiging van het service centrum. vraag gesteld waar het allemaal blijft maar moest gewoon wachten op mijn repair ID die binnen en paar dagen verstuurd zou worden, tijdens dit schrijven nog steeds niks ontvangen. Helaas kan Blaupunkt zonder dit nummer ook niks, en ze komen er ook niet op om gewoon even met het service centrum te bellen helaas...waar is het gezonde boerenverstand gebleven
Pluspunten
zuigt goed acculading drempels
Minpunten
kwaliteit after-sales garantie service
Eindoordeel
Heb jij ook een Blaupunkt Bluebot Xtreme?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn