Samsung Omnia Pro B7730 Zwart Review

chrisvdscheer 24 november 2010, 410 views

Samsung Omnia Pro B7730 Zwart

Pluspunten

• design
  • bereik
  • accuduur

Minpunten

• loopt vast als er teveel software op staat of wanneer er heel veel tegelijk aanstaat.
  • begint soms uit het niets te trillen wat pas stopt als je het toestel opnieuw opstart.

De Samsung omnia B7330 pro is voor zakelijk gebruik een zeer goede telefoon.

Aangezien er een redelijk stabiele versie van windows mobile op draait is synchronisatie met uw windows computer of laptop vrijwel probleemloos.

Het enige wat ik erg afraad is om er ontzettend veel software op te zetten, denkend aan allerlei apps uit de marketplace.

Hierdoor word je toestel vrij instabiel en heb je vaak problemen dat het toestel vastloopt of zomaar begint te trillen en niet meer stopt tot dat je het toestel opnieuw opstart.

Al met al een redelijk goed toestel maar kijk uit met het installeren van het e.e.a.

Heb jij ook een Samsung Omnia Pro B7730 Zwart?

vraag, heb je toevallig deze telefoon met Telfort als provider, zo ja wat zijn je internet instellingen, ik heb de opvolger de b7350 omnia 4, maar ik kom er niet uit.