The Elder Scrolls 4, Oblivion, PC Review

Micha_Janssen 24 november 2010, 459 views

The Elder Scrolls 4, Oblivion, PC

Pluspunten

• Graphics
  • Verhaal
  • Gameplay

Minpunten

• Questline.
  • Gebeurtenissen in de open wereld zelf.

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 4
Geluid Score: 3
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
Oblivion is een pracht spel als het aan komt op FPSRPGs.

Ik moet zeggen de eerste 4 quest zijn vrij gemakkelijk de door lopen daarna kan het zijn dat je problemen kan hebben om gemakkelijk het verhaal te volgen zoals het hoort.
Daarom heb ik het gedaan op mijn eigen manier.
Ik heb dan eerst de andere Sub verhalen gevolgd om fatsoendelijk gelvled en gegeared te zijn en toen verder gegaan.

Gameplay.:
Ik moest eerst wennen om een FPSRPG te spelen. maar steeds verder vind ik het steeds fijner speelbaar.
het gaat allemaal om muis gebruik en stand van je keyboard.
het is nog gemakkelijker als je normale FPS Shooters bent gewent.

Graphics.:
De graphics waren destijd gewoon om het in gamer taal te setten: "HUGE" ze waren met de graphics voor op alles.
daarna zijn de nieuwe spellenu uit gekomen en deze waren toen wel weer beter.
al moet ik zeggen het kan Héél soms voorkomen dat je een blokje vna in mijn ogen 4 bij 4 bij pixels door de wereld maar deze heb ik nogm aar 2 keer gevonden en zwerft meestal rond Imperial City of er in.

Heb jij ook een The Elder Scrolls 4, Oblivion, PC?

Niet lullig bedoelt hoor maar ik vind deze review wel zeer kort door de bocht voor een spel waar ik me dagen mee heb vermaakt.
Grafische vind ik hem nog steeds zeer sterk en de gameplay vind ik ook gewoon goed.o ja we love pics, altijd leuk om erbij te zetten ;)

Gr,
Danny
wat een matige review ( ik bedoel niet de taalfouten, is ook niet mijn sterkte kant)

vertel iets meer over het verhaal, achtergrond, de karakters, quests enz

er valt zoveel te vertellen over oblivion..

een enorme wereld, met prachtige landschappen, talrijke steden en dorpen

oneindig vele quests .. en maanden game plezier

je doet de game nu tekort..
Zelfde wat computergenie zegt.

Ik ken het spel niet, en zou bijvoorbeeld er wat meer over willen weten. Ik wordt nu niet overgehaald om het spel wel of niet te halen.
Vijf jaar geleden was het een geweldig spel. Onderhand is het technisch misschien nogal achterhaald, maar voor mensen met lage spec's het overwegen waard. Voor een serieuze review, kijk hier:

quote;

Dat heb ik ook zo ervaren.

Verder een
leuke bijdrage ,als review,maar een beetje short.
(Da`s engels voor kort).

Ik had graag er wat meer over gelezen,van jouw,in je review.
Deze dus.Maar dat is, tot nu toe, ijdele hoop.
Misschien.(met 2 ss`n)

Desalniettemin (aan 1 stuk) toch 2 sterren,voor het idee en de moeite.
En dat is dan naar boven afgerond,want eigenlijk wilde (geen wou) ik 1.7 sterren geven.
Maar er zijn alleen hele sterren als blijk van waardering uit te delen.
Dat is ook logischer.

Veel voorspoed toegewenst bij het maken van review`s,want dat heb je nodig,mattie. :)

Maar wees niet depri,je post is een overwinning.Je hebt tenminste een review gemaakt.
En de kwaliteit daarvan is moeilijk te beoordelen,want het is kort.
In ieder geval ,toch leuk gedaan

[Reactie gewijzigd door Patecatl op 24 november 2010 10:53]