Arlo Go 2 Review
Voor deze prijs teleurstellend als het gaat om ook goede beelden met hoge luchtvochtigheid, personendetectie en bovenal slecht klantenservice.
Pluspunten
overdag mooie beelden licht voor nacht werkt goed
Minpunten
luchtvochtigheid maakt lens wazig geen onderscheid in detectie personen slechte (bereikbaarheid) klantenservice
Eindoordeel
Over het algemeen leek de camera (GO2) goed te werken. De beelden waren mooi. Ik wilde deze camera omdat ik er een simkaart in kon plaatsen en de camera op accu lang zou mee kunnen.
Al snel bleek de camera geen onderscheid te maken tussen personen, voertuigen, dieren of andere beweging. Daardoor raakte de accu al snel leeg.
De beelden bleken rondom zonsopgang en -ondergang met een waas bedekt, door de luchtvochtigheid. Dan heb ik dus ook geen scherpe beelden.
Voor deze prijscategorie is dit niet ok.
Als ik daarover vervolgens contact zoek (via website), want anders lukt het niet, krijg ik geen reactie.
Voordat ik dit allemaal door had, ook de deurbel van Arlo aangeschaft en die is helemaal om te huilen. slechte accu, kort bereik voor detectie en vaak ook moeilijk te koppelen.
Al snel bleek de camera geen onderscheid te maken tussen personen, voertuigen, dieren of andere beweging. Daardoor raakte de accu al snel leeg.
De beelden bleken rondom zonsopgang en -ondergang met een waas bedekt, door de luchtvochtigheid. Dan heb ik dus ook geen scherpe beelden.
Voor deze prijscategorie is dit niet ok.
Als ik daarover vervolgens contact zoek (via website), want anders lukt het niet, krijg ik geen reactie.
Voordat ik dit allemaal door had, ook de deurbel van Arlo aangeschaft en die is helemaal om te huilen. slechte accu, kort bereik voor detectie en vaak ook moeilijk te koppelen.
Beoordeel deze review: