Iomega Prestige Portable Compact Edition 1TB Zwart Review

technonose 23 november 2010, 1.382 views

Iomega Prestige Portable Compact Edition 1TB Zwart

Pluspunten

• portable
  • mooie metalen behuizing
  • prijs
  • antivirus voor 1 jaar gratis
  • 3 jaar garantie

Minpunten

• logo wat ingestanst is is wat scherp
  • eigenschappen van de schijf aanpassen voor betere performance
  • mag wel een pouche bijgeleverd vind ik.

Mobiliteit Score: 5
Deze schijf aangeschaft voor de "lage" prijs van 88 euro bij Mediamarkt. Mooie schijf om te zien in een metalen behuizing. er zit 1 jaar gratis trendmicro antivirus bij. toch mooi meegenomen. Ik zag het pas later bij aanschaf. Haalt zo'n 8 a 9 mb/s via usb 2.0 op mijn Windows 7 laptop. Wel pas nadat ik de eigenschappen van de schijf in de explorer heb aangepast naar "best performance" Je moet hiervoor wel je pc rebooten. Ervoor haalde hij 5 mb/s en erna dus > 8mb /s dat scheelt nogal.

Heb jij ook een Iomega Prestige Portable Compact Edition 1TB Zwart?

Heeft niets met mibibye of megabyte te maken maar die schijf heeft misschien gewoon een nieuwe snelformat in ntfs nodig onder Window 7. De transfer rate moet echt wel op z'on 20-30Mb zitten vooral aan het begin van de schijf.
heb zelf laatst een simpel 500GB samsung 2,5' diskje opgepikt bij de mediamarkt maar haal daar schrijf snelheden van tussen de 20 en 30 MB (MegaByte) per seconden dus vermoed als ik eerlijk ben dat er iets mis is met je PC of je diskje hoor
Ja dank, inderdaad, ik merkte het al op later, Mib mb MB, verwarrend af en toe ;-)