Sony PlayStation Move Shooting Attachment Review

OPSLAGHOND 21 november 2010, laatste update op 21 november 2010, 943 views

Sony PlayStation Move Shooting Attachment

Pluspunten

• Ligt erg fijn in de hand(en).
  • Knoppen zijn goed te gebruiken.
  • Gunstige prijs.

Minpunten

• De afwerking zou net iets beter kunnen zijn (Inbusschroeven).

Kwaliteit Score: 5
De aanschaf;
Op 15 oktober 2010 heb ik de officiŽle PlayStation Move Shooting Attachment (MSA) gekocht.
Ik was in een winkel op zoek naar een game die helaas nog niet was uitgekomen en kwam deze attachment tegen samen met nog een andere genaamd Peacemaker van het merk Speedlink.
Beide gekocht en thuis aangekomen met een paar demo's aan de slag gegaan omdat er toen nog geen games uit waren.

De vormgeving en afwerking;
De MSA ligt erg fijn in de hand en is zowel door rechts- als linkshandigen goed te gebruiken.
De Select- en Starttoets zijn beide goed te gebruiken en het open vakje waardoor alle andere knoppen zichtbaar en bruikbaar zijn is ook erg mooi verwerkt in het geheel.
De releaseknop is licht net als het afdekplaatje die de Move controller op zijn plaats houdt, waardoor het verwisselen, bevestigen of verwijderen van de Move controller erg makkelijk gaat.
De MSA ziet er erg degelijk uit, alleen is het jammer dat er 3 inbusschroeven zichtbaar zijn.
Deze hadden in mijn ogen rood mogen zijn of afgedekt mogen worden om het geheel er mooier uit te laten zien.

Het opladen;
De Move controller is gemakkelijk op te laden, omdat de normale oplaadkabel aangesloten kan worden op de Move controller door simpelweg 1 klein klepje te openen.

Het gebruik;
Ik heb de MSA gebruikt in combinatie met The Shoot.
Het spelen zelf is wel heel erg fijn, omdat de MSA zoals al eerder aangegeven erg fijn in de handen ligt.
De knoppen zijn goed te gebruiken omdat deze goed zijn verwerkt en/of te bereiken zijn.

Conclusie;
De officiŽle MSA van Sony is in mijn ogen de beste gun attachment die op dit moment te krijgen is.
Zoals al eerder aangegeven heb ik tegelijkertijd ook de Peacemaker van Speedlink gekocht en die is toch een stuk groter, zwaarder en minder mooi afgewerkt.
De prijs is in mijn ogen erg gunstig (§14,95 betaald).

Heb jij ook een Sony PlayStation Move Shooting Attachment?