Netgear Stora MS2110 Review

pjflathead 21 november 2010, laatste update op 21 november 2010, 657 views

Netgear Stora MS2110

Pluspunten

• Zuinig in gebruik, gemeten met 1 disk 8 watt.

Minpunten

• Alleen bruikbaar als je de eerste koper bent EN internet hebt.

Kwaliteit voeding Score: 3
Ik heb dit apparaat uit de b-voorraad van Informatique gekocht.
Het probleem is dat dit apparaat geen NAS is maar een IAS. Een Internet Attached Storage.
Je moet internet hebben. En je kan hem alleen gebruiken als je een account hebt bij NetGear.
Mijn systeem was dus al geregistreerd. En dan kan je hem niet verkopen, tenzij je wachtwoord en zo voort er bij geeft.
Ik had dat dus niet. Ik heb nog met NG gemaild en kreeg als antwoord dat Informatique het ding niet had mogen verkopen. Ik ga er van uit dat Informatique om de lange wachttijden bij NetGear te omzeilen de vorige eigenaar maar een nieuwe heeft gggeven. Dat noem ik goede service. Maar de reactie van NG is ronduit belachelijk. Ik snap ook waarom dit ding alleen nog maar op bestelling leverbaar is.

NG wilde ook geen nieuwe key geven, zodat ik wel een bruikbaar apparaat zou hebben.
Ik vond overigens ook op de site van NG zelf veel klachten over dit ding.

in een woord: AFRADER

Heb jij ook een Netgear Stora MS2110?

De STORA Premium Services zijn toch niet nodig voor de basis functionaliteit?

Hier al gekeken? http://www.openstora.com/wiki/index.php?title=Main_Page
Disable mystora.com redirection: http://www.openstora.com/...e_mystora.com_redirection

Als dat niet lukt.. geef me dan even een PM (via GoT), misschien heb ik wel interesse
(voor een leuk prijsje natuurlijk).
Informatique heeft hem teruggenomen en het geld teruggestort. :)
Dus helaas voor jou..