Gigabyte GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC 12G Review
Prima product. De prijs is het enige dat meevalt.
Ik gebruik deze GPU voor Microsoft Flight Simulator, en heb op dit moment nog geen probleem ervaren. De GPU draait ook heel goed in andere spellen, en houd zijn temperature aan de rustige kant.
Pluspunten
Hoge kwaliteit Snel Niet te groot Metal backplate
Minpunten
Prijs
Eindoordeel
Het product werkt heel goed in Microsoft Flight Simulator 2020. De temperaturen zijn goed, en heb nog geen problemen met het product gehad.
Andere spellen zijn gelijkaards. Alles is top met deze GPU. De metal backplate is een heel goed punt aan deze GPU tegenover andere merken die de zelfde GPU verkopen.
Het was heel gemakkelijk te monteren, want het gebruikt alleen maar 1x 8pin connector.
Voor de rest ben ik heel blij met deze aankoop, en zou ik deze ook aanraden aan iedereen.
Andere spellen zijn gelijkaards. Alles is top met deze GPU. De metal backplate is een heel goed punt aan deze GPU tegenover andere merken die de zelfde GPU verkopen.
Het was heel gemakkelijk te monteren, want het gebruikt alleen maar 1x 8pin connector.
Voor de rest ben ik heel blij met deze aankoop, en zou ik deze ook aanraden aan iedereen.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Gigabyte GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC 12G?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Goede review en foto's!
Krijg je het steuntje er ook bij trouwens?
Krijg je het steuntje er ook bij trouwens?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn