Specificaties 32" HD Ready LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Mirai DTL-532W100 Review

Rob1995Newbie 28 augustus 2006, 314 views

Mirai DTL-532W100

Pluspunten

• De prijs
  • Veel ingangen

Minpunten

• Het beeld loopt niet geheel synchroon met het geluid.
  • Geluidskwaliteit is matig.
  • Zapsnelheid is matig.
  • Vormgeving: dikke zwarte randen.

Je krijgt wel veel waar voor je geld ( aanbieding voor eur 599 bij mycom vorige week). Het beeld is goed en snel genoeg en het toestel heeft een scala aaningangen (oa hdmi en vga).
Echter, een erg groot probleem vind ik dat het beeld iets achter lijkt te lopen op het geluid (dat valt vooral op wanneer er gesproken wordt). Het maakt hierbij niet uit welke ingang je gebruikt (ik heb alleen hdmi niet getest).
Daarom overweeg ik sterk het toestel terug te brengen.. Jammer, gezien alle positieve punten. Zijn er meer mensen die ervaringen hebben met deze problematiek met dit / andere lcd-tv's? Ik begreep dat sommige tv's het geluid vertragen om het synchroon te laten lopen, maar dan krijg je hetzelfde issue als je het geluid niet via de tv laat lopen..
De geluidskwaliteit is overigens matig. De zapsnelheid is ook net te langzaam zodat het kan gaan irriteren. Tot slot: uiterlijk heeft het toestel een dikke zwarte rand, en met name doordat de speakers aan de zijkant zitten valt dit extra op.

Heb jij ook een Mirai DTL-532W100?