Samsung PS50C7700 Review

ThimotyNewbie 17 november 2010, laatste update op 17 november 2010, 727 views

Samsung PS50C7700

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Mooi geluid
  • Mooie ab
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Inbranding

Inbrandgevoeligheid Score: 1
Na lang zoeken wat nou een goede tv zou zijn om maximaal op te xboxen op deze plasma uitgekomen.

Echt een geweldige tv Persoonlijk vind plasma ook mooier dan led. Ik heb ze in de Saturn utrecht vergeleken in en donker bioscoop ruimte zoals je thuis ook kijkt en dan zie je dat plasma echt veel mooier is.
Minder wit is wat overdag wat jammer is maar savonds is minder wit nier meer zichtbaar en diep zwart wel.
Het kijkt wat rustiger dan led en je kan van uit bijna alle hoeken kijken zonder dat je een witte waas over het beeld krijgt.
Daarbij kwam ook dat dezelfde maat led 1200 euro duurder is.

Dus uiteindelijk toch plasma. IK WOU DAT IK HET NOOIT GEDAAN HAD.

Direct een paar dagen na aanschaf R T L(4) dik ingebrand. Niet meer weg te krijgen.
Er zit een schuif functie op om dit soort dingen uit te vegen. Gebruikt zoals in het boekje staat. Vervolgs de hele nacht aan laten staat. Nog steeds r tl 4 in beeld bij alle lichte kleuren.

Samsung monteur neemt contact met me op.
Ik laat nog wel ff weten of ik een nieuwe krijg want dit gaat echt nergens over.
Als dit ooit nog goed komt heb ik de mooiste tv van allen. Tot die tijd zit ik met 1200 euro troep.

Heb jij ook een Samsung PS50C7700?

Ik snap niet zozeer het probleem dat er perse een monteur bij moet komen, terug gaan met je tv als het inderdaad na een paar dagen er al in zit. En een nieuwe eisen, of vervanging/reparatie.
Reparatie doet sumsung.
Heb ik dan ook het recht om direct in de winkel een nieuwe te eisen.
Want nu doe ik zaken met samsung die niet terug bellen maar haal liever gewoon een nieuwe. ? ? ? ? ? ? ?