Specificaties Laser printer (Zwart) - Bekijk alle specificaties

Samsung ML-1665 Review

Lysippos 17 november 2010, 2.097 views

Samsung ML-1665

Pluspunten

• Mooi, klein compact. Snel printen in goede kwaliteit. Lage prijs.

Minpunten

• De papierlades voelen wat fragiel aan. Rustig wegzetten en niet perongeluk tegenaantrappen lijkt me aangeraden.
  • Papierlades zijn ook klein, maar dat is te verwachten bij een klein formaat printer/
  • De printer komt niet standaard met een USB kabeltje (merkwaardig genoeg).

Muziekweergave Score: 4
Afdruksnelheid Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 4
Vanweek besteld, vandaag binnengekregen. De Samsung ML-1665 is een duiveltje in een doos. Eerste indruk: klein en compact, verassend zwaar, glazend zwart (glossy).

Hij is makkelijk te installeren. Even de toner schudden. Aansluiten op de PC. CD in de PC, anderhalve minuut lawaai van de CD-Rom en klaar is Kees. De eerste print schiet eruit zodra je de testpagina afdrukt.

Dan natuurlijk de unieke functie "print screen" proberen. Dit is een knop boven de aan/uit knop, even indrukken en daar komt mijn hele beeldscherm, volledige 1920x1200 resolutie, samengeperst op 1 a4tje, eruit geraced. Echt een super handige en toffe functie.

Al met ben ik zeer tevreden.

Heb jij ook een Samsung ML-1665?

Wat betreft het USB kabeltje, ik werk in een computer zaak. Deze wordt er tegenwoordig zo goed als nergens meer bijgeleverd. Steken de fabrikanten toch weer 20 cent extra winst in de zak :P
Er worden zelfs al jarenlang geen USB kabels meer meegeleverd bij printers. Waarschijnlijk met het idee dat de meeste consumenten nog wel ergens zo'n kabel hebben liggen, welke ze hebben over gehouden van bijv. een andere printer.
Ze leveren geen kabel mee puur om het feit dat 99% van alle printers een universele aansluiting heeft tegenwoordig. Dus eigelijk hoef je maar eenmalig zo'n kabel te halen en je bent klaar voor de komende printers ;)
fabrikanten kunnen het ook nooit goed doen.

als ze geen USB kabel meeleveren, klagen mensen dat er geen kabel bij zit.
als ze een USB kabel meeleveren van 2 meter, klagen mensen dat de kabel te kort is.
als ze een USB kabel meeleveren van 3 meter, klagen mensen dat er geen netwerkkabel bij zit.
als ze alle kabels meeleveren, kopen mensen andere printer (zonder al die kabels) omdat die goedkoper is.

voor mij hoeven ze alleen maar een stroomkabel mee te leveren.
Nieuwe toner kost ongeveer 46,50 euro, 10 - 15 euro minder dan de totaal prijs. Met een nieuwe toner kan je wel meer printen dan de standaard meegeleverde
Ik heb dit dingetje ook aangeschaft voor mijn vriendin vorig jaar. Prima ding. Print idioot snel voor weinig geld.
heb hem zojuist besteld bij 4launch samen met een originele toner erbij (zit standaard een toner voor ong. 700 pagina's bij)

ohw ja er is een actie lopende tot 31-12-2010, namelijk 50% van het bedrag terug van de toner :)

hopelijk krijg ik hem morgen, kan hem als student (collegesheets en papers) goed gebruiken.