NZXT Kraken 240 Zwart Review
Goede en stille waterkoeler. Mooi uiterlijk, jammer van de haperende NXZT software.
Pluspunten
Stil Strak uiterlijk Koel performance
Minpunten
CAM software
Eindoordeel
Op de koelprestraties niks aan te merken, gewoon goed. Onder normale load amper geluid, bij volle koeling uiteraard licht hoorbaar maar niet storent te noemen. Na lange sessie af en toe een borrel te horen vanuit de pomp.
Grootste minpunt dat ik ondervindt is de instabiele NZXT software die 1/3 van de tijd bij pc opstart niet goed verbinding maakt waardoor display op de koeler niks weergeeft (wat uiteraard een fijn pluspunt hoort te zijn van deze koeler). Daarnaast is het noodzakelijk om de software op de achtergrond draaiend te hebben voor het display anders gaat deze naar default van enkel de liquid temp. welke tevens gelocked zit op één positie t.o.v. tubing.
Grootste minpunt dat ik ondervindt is de instabiele NZXT software die 1/3 van de tijd bij pc opstart niet goed verbinding maakt waardoor display op de koeler niks weergeeft (wat uiteraard een fijn pluspunt hoort te zijn van deze koeler). Daarnaast is het noodzakelijk om de software op de achtergrond draaiend te hebben voor het display anders gaat deze naar default van enkel de liquid temp. welke tevens gelocked zit op één positie t.o.v. tubing.
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Ik zou je vraag over de software even hier uitzetten : https://nzxt.com/support
Vaak werkt het updaten van het moederbord chipset software al , die software bots gewoon vaak met de Cam software.
Vaak werkt het updaten van het moederbord chipset software al , die software bots gewoon vaak met de Cam software.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn