Acer Tempo DX960 Zwart Review

dylanverschoor 16 november 2010, laatste update op 16 november 2010, 194 views

Acer Tempo DX960 Zwart

Pluspunten

• Mooi scherm, Dual Sim, goede camera, WiFi, Mogelijkheid voor Bluetooth netwerk.

Minpunten

• Erg prijzig, slechte accu, Erg langzaam

Ik heb deze telefoon nu 2,5 maanden in mijn bezit en ik ben er absoluut niet tevreden over, dit is niet omdat ik geen verstand heb van de nieuwste snufjes, maar omdat deze telefoon zelfs voor de simpelste apps zoals agenda erg langzaam is. Na 1 maand gebruik werd mijn accu al slecht, en garantie? Ho maar.
Bij Acer zeggen ze dan dat ik hem niet goed heb opgeladen, een collega van mij heeft dezelfde telefoon en ook hetzelfde probleem.

Heb jij ook een Acer Tempo DX960 Zwart?