MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI Review
Prima Gaming mobo
Pluspunten
Degelijk Voldoende SATA poorten
Minpunten
m2 monteren was even zoeken
Eindoordeel
Dit mobo gekocht ter upgrade naar 13th gen. Erg tevreden, stabiele en duidelijke BIOS (met het vorige Gigabyte bord was dat stukken minder). Persoonlijk vind ik het ook fijn dat er geen RGB aanwezig is. Daarentegen heb je wel Wi-Fi 6E en Bluetooth 5.3.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!