LG GBB92STBAP Review
Hele fijne koelkast. Ziet er mooi uit, geluidloos, prima indeling.
Als je iets wilt pakken, is het alsof je iets uit een mooie etalage pakt. Heel overzichtelijk.
De deurkoeling is ook heel fijn als je te laat je drankje koel zet, is hij vrij snel op temperatuur. Flessenrek is ook erg prettig. Geen rollende flessen meer in je koelkast
Pluspunten
Mooi design Geluidloos Super kwaliteit
Minpunten
Heel hoog
Eindoordeel
Alles al bij de korte toelichting geschreven
Beoordeel deze review: