Samsung Syncmaster 913N Zilver Review

bazkie_botsauto 23 augustus 2006, 364 views

Samsung Syncmaster 913N Zilver

Pluspunten

• Lage responstijd
  • Mooi design
  • Laatste versie heeft verstelbare voet
  • Goedkoop

Minpunten

• Geen kunnen vinden.

Ik heb deze monitor gekocht voor ongeveer 400 euro, een van de weinige 19" van een bekend merk voor die prijs. Ik vermoede daarom dat het een gemiddelde monitor zou zijn, maar ik heb geen nadelen kunnen ontdekken. De eerste versie had een lage, niet in hoogte verstelbare voet, maar de versie die ik heb (en ik neem aan tegenwoordig de standaard versie is) heeft dat wel. Verder is hij 90 graden draaibaar voor DTP doeleinden ed.

Design is simpel, strak en zakelijk. Responstijd is opvallend laag. Het schijnt dat dit bereikt is door een truukje waardoor de kleuren wat verkeerd kunnen uitvallen, maar in de praktijk heb ik hier niets van kunnen merken (terwijl ik veel grafisch werk doe) dus hulde voor Samsung.

Geen nadelen kunnen ontdekken, fantastische monitor.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 913N Zilver?