HD-Max H1073c Review

maikelvandeurseNewbie 12 november 2010, laatste update op 12 november 2010, 1.148 views

HD-Max H1073c

Pluspunten

• Stil, compact, makkelijk in gebruik, goedkoop

Minpunten

• Nog geen negatieve eigenschappen ontdekt.

Geluidskwaliteit Score: 4
Uiterlijk: Standaard rechthoeking kastje, er is geen designer aan te pas gekomen, maar ziet er niet verkeerd uit.

HDD: De SATA HDD kan simpel in de bracket gemonteerd worden en zonder problemen aan te sluiten in het apparaat. Wel even formateren voor gebruik in de software van de mediaspeler zelf. Toen ik zonder te formateren de bittorrent client aan wilde zetten en files wilde downloaden, liep het apparaat vast.(geen HDD bijgekocht maar uit mijn oude pc gesloopt)

WiFi: simpel, stickie erin en rooksignalen versturen/ontvangen! DVD/Muziek/foto's streamen vanaf het netwerk gaat perfect zonder hapering.Helaas nog geen HD film geprobeerd, maar dat is niet nodig want je kan deze met de mediaspeler direct downloaden via het apparaat zelf.

Voorgeprogrammeerde videokanalen via internet: Dit werkt snel en zonder haperingen, maar dat is uiteraard ook afhankelijk van je internetverbinding.Het youtube kanaal is uitgebreid en met een zoekfunctie.De rest is helaas beperkt en het liefste zou ik daar "uitzending gemist" tussen willen zien van de voor ons bekende Nederlandse zenders.Er staan momenteel een aantal Aziatische kanalen op waar je als volbloed kaas echt niks mee kan. Wellicht een tip aan de maker om dit in te programeren, zal zeker tot meer verkoop leiden.

Heb jij ook een HD-Max H1073c?

,,.

[Reactie gewijzigd door GCT-Zen op 9 januari 2011 17:25]