HP iPAQ rx3715 Review

mvoosten 25 oktober 2007, 545 views

HP iPAQ rx3715

Pluspunten

• Ingebouwde Bluetooth
  • Ingebouwde WIFI
  • Ingebouwde camera
  • 128MB Flash ROM (Filestore)
  • ZEER lange batterij gebruik

Minpunten

• Geen CF Slot
  • Relatief trage processor
  • Nevo software waardeloos
  • GEEN Bluetooth voice stack
  • Camera kwaliteit onder de maat

Veelzijdigheid Score: 5
Compacte veelzijdige PocketPC.
Op zoek naar een relatief goedkope pocketpc met een zeer goede batterij levensduur en is een vga scherm geen noodzaak? Dan is dit een zeer goede keus.

Ingebouwde camera is een leuke gimmick, maar niet echt bruikbaar als vervangend toestel. Maar goed, altijd handig om een camera bij je te hebben.. je weet maar nooit toch?

WIFI en Bluetooth zijn ingebouwd en de UI is heerlijk simpel maar doeltreffend. Jammer is dat de BT stack geen voice profiel ondersteund. Een BT headset of carkit werkt dan ook niet.

Oh ja.. gebruik je TomTom voor de navigatie.. vermijd dan de HP Bluetooth wireless Headset!! Harde reset is onvermijdelijk ;)

Goed, denk dat dit het wel dekt allemaal... toch best veel die 125 woorden hoor, dacht bij 75 dat ik er al was.. hint, hint ;)

Heb jij ook een HP iPAQ rx3715?

Ben zeer tevreden over dit apparaatje, het grootste gemis vind ik een thumb-keyboard. Deze worden niet gemaakt voor dit model, terwijl ze wel voor de lagere rz1710 en hogere hx4700 gemaakt worden :?.

Verder maak ik best aardige kiekjes met de camera, mits je maar buiten staat en voldoende lichtopbrengst heb.

Goede knoppen, prima design en fungeert tevens prachtig als mp3-speler ivm zijn zééééér lange batterijduur.