Kensington PilotMouse Laser Wireless Mini Review

B4Art 21 augustus 2006, 231 views

Kensington PilotMouse Laser Wireless Mini

Pluspunten

• Wanneer de de bijbehorende USB ontvanger op de muis schuift wordt de muis via een schakelaartje uit gezet.
  • Precisie erg groot. (makkelijk met 2 beeldschermen)
  • Direct werken!

Minpunten

• Gebruikt batterijen (hoelang ik met 2 AA batterijen doe, weet ik nog niet)
  • USB ontvanger gaat los als je hem in je broekzak meeneemt.
  • (appart houden en schakelaartje met de nagel bedienen geeft meer garantie dat de muis uit blijft staan)

Ik heb deze muis besteld ter vervanging van de bluetooth versie.
Integenstelling tot de bluetooth versie werkte deze muis direct zonder haperen. Ik kon hem reeds gebruiken terwijl deze nog werd gedetecteerd!
De precisie is beter dan de andere PilotMouse mini's van Kensington.
De laser geeft geen zichtbaar licht.
Het enige dat me opvalt is dat als ik de muis oppak om te verplaatsen, de muiscursor meestal meebeweegt.
Dit is ff wennen.
Het is een zeer gebruikersvriendelijk en makkelijk meenemen muis, draadloos en met een grote precisie.

Heb jij ook een Kensington PilotMouse Laser Wireless Mini?