Antec Performance One P150 Review

jj71 20 augustus 2006, 397 views

Antec Performance One P150

Pluspunten

• Stil
  • Goede koeling
  • Hoge kwaliteit
  • Mooi uiterlijk
  • Kabel management systeem

Minpunten

• Mogelijke incompatibiliteit van voeding met sommige moederborden

Kwaliteit voeding Score: 4
Ik wilde een kast van goede kwaliteit hebben voor mijn nieuwe computer, waarbij ik koeling, geluid en uiterlijk belangrijk vond.

Vooral naar aanleiding van dit review op www.silentpcreview.com heb ik voor deze kast gekozen.

De kwaliteit van deze kast is zeer goed, geen dunne metalen paneeltjes, maar degelijk. De buitenkant is mooi, wit glanzend gelakt. Je ziet direkt dat dit een kast van hoge kwaliteit is.

Deze kast heeft een aantal speciale voorzieningen speciaal bedoeld om hem stil te maken: een systeem met elastieken om harddisks in op te hangen (optioneel te gebruiken - je kunt harddisks ook gewoon in een frame inbouwen) en een PVC plaat op de zijpanelen aan de binnenkant om geluid te dempen.

Mijn nieuwe PC is nu heel stil, hij maakt minder geluid dan mijn koelkast! Het meeste geluid wordt geproduceerd door de CPU fan. (Ik heb een passief gekoelde videokaart).

Volgens de bovengenoemde website zijn er met oudere versies van de voeding in deze kast problemen met sommige (met name Asus) moederborden. Ik heb een Asus P5B Deluxe moederbord en een oude versie van de voeding (gebouwd in november 2005), maar gelukkig geen problemen.

Heb jij ook een Antec Performance One P150?