Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB , 120GB Review

Hann1BaL 19 april 2005, 182 views

Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB , 120GB

Pluspunten

• snel

Minpunten

• warm
  • geluid

Voor een normale gebruiker zijn dit prima schijven. Ik draai geen RAID. Voor een redelijk lage prijs heb je een redelijk snelle schijf in huis die misschien iets minder lawaaierig had gekund. Ik heb nog geen enkel probleem met deze schijf gehad. De warmte productie is bij mij geen probleem, maar ideaal is het niet.

Powermax en HD tune werken ook prima met deze schijf.
Ondersteuning van de fabrikant is een punt waar ik niets over kan zeggen omdat ik nog geen problemen met de schijf heb ondervonden. De prijs van de schijven is over het algemeen aan de lage kant, dat maakt het voordelig om deze schijven aan te schaffen.

Let wel: veel problemen bij mensen ontstaan door het feit dat ze de pc 24/7 in gebruik hebben. Daar zijn deze schijven niet voor bedoeld. Daar is de maxline serie veel meer geschikt voor.

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB , 120GB?