Specificaties Laser all-in-one (Kleur) met Ethernet - Bekijk alle specificaties

HP Color LaserJet 2840 Review

eurojojo 19 augustus 2006, 1.302 views

HP Color LaserJet 2840

Pluspunten

• Naar verhouding klein
  • Snelle feeder op de scanner
  • Alles vanaf het netwerk

Minpunten

• Toch best zwaar (>30 kg)
  • Wordt in idioot grote doos verkocht
  • Kalibreert regelmatig en maakt dan onverwacht geluid

Scansnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4
Dit apparaat doet alles behalve koffie zetten. Ik kocht hem bij Office Centre, en leverde een oude 50cps matrixprinter voor een Commodore 64 in voor 200 Euro korting: 649 Euro ex BTW. Hij paste nét in mijn auto, met de achterbank neergeklapt. Het ding is ter vervanging van een oude thermische fax, een HP Laserjet 4 en een HP Officejet 1175 Pro. Hoewel een groot apparaat minder groot dan de drie oude apparaten samen. En qua prestaties ook nog vele malen beter. Scannen vanaf alle PCs in het netwerk, faxen vanaf alle PCs in het netwerk, en de XD-kaartjes, die toch wat minder gangbaar zijn, van mijn Olympus fototoestel gaan er ook nog eens in. Tja, nou dat koffie zetten nog, HP!

Heb jij ook een HP Color LaserJet 2840?