Seagate FreeAgent Desk Theater+ 0MB Review

kaffer19_73 9 november 2010, laatste update op 9 november 2010, 1.478 views

Seagate FreeAgent Desk Theater+ 0MB

Pluspunten

• Doet gewoon probleemloos wat je er van verwacht. En meer!
  • Fijne en goedwerkende afstandbediening. (batt. meegeleverd)
  • Alle benodigde kabels meegeleverd, maar HDMI dan net weer niet.
  • Online forum waarop Seagate (firmware)proggers meelezen en reageren indien nodig

Minpunten

• Alle benodigde kabels meegeleverd, maar HDMI dan net weer niet.
  • De online dienst 'mediafly' kan soms traag reageren

Geluidskwaliteit Score: 5
Topding!

Het is schijnbaar hard gegaan met de firmaware's want ik heb hem sinds vorige week en na inpluggen (werkelijk plug and play - kind kan de was doen) werd er gevraagd of ik de firmware wilde upgraden naar versie 2.2.--

Ik heb meteen de WD live HD (¤120,- bij MediaMarkt) teruggebracht want die speelde niet eens dvd menu's af! (of je moet bereid zijn om je met Bètafirmware af te laten schepen) en is letterlijk 4 keer zo duur als deze Theater+

Conclusie: ik ben erg blij met dit dingetje en omdat hij letterlijk gewoon alles doet wat je er van verwacht (dus ook gewoon DVD menu's, grootte en plaats srt's). menu is idd in Eng. maar dat is voor mij, mijn vrouw en zelfs de kids (jongste 7) geen probleem)

Gekocht bij Azerty (online) voor ¤32.17 incl. alle kosten! (nee dit is geen typvaut. hij is gewoon 4x zo goedkoop als de Westrern Digital Live HD bij MM)
s`Maandags besteld, vrijdag had ik hem in huis. (dus de 2-3 werkdagen volgens de site klopt niet helemaal)

Heb jij ook een Seagate FreeAgent Desk Theater+ 0MB?

Ik bezit ook dit grandioze apparaat. Heerlijk werkt ie! .mkv bestanden zonder probleem. Divx en vele andere worden naadloos ondersteund. Ik heb deze gekocht voor 50 euro bij de media markt, weliswaar iets meer. Maar ten opzichte van alle andere HD (1080P) spelers is dit een prikkie. Lekker streamen via het netwek, of via de 2 usb poorten. Zelfs een kleine bay waar je speciale 2.5 inch (uiteraard van seagate) in kan trappen. Perfect!
Kan het tegelijkertijd HDMI en Audio output via tulp leveren aan de versterker?
Heb je echt de Seagate wifi-dongle nodig, of mag het ook eentje van een ander merk (Belkin) zijn?