AOpen H600 B Zwart Review

smvs 19 augustus 2006, 391 views

AOpen H600 B Zwart

Pluspunten

• Goede voeding
  • Redelijk stille 120MM fan meegeleverd.

Minpunten

• Geen mogelijkheid tot koelen HDD's.

Het is een mooie kast met een strak uiterlijk een een goede voeding. Er is als je het diskettestation weglaat plaats voor 4 of 5 HDD's. (weet ik niet exact). Wat ik alleen onbegrijpelijk vind is dat er geen HDD koelingsmogelijkheid is. Op deze manier kun je dus sowieso al niet 2 HDD's boven elkaar plaatsen zonder dat ze er op (korte) termijn de brui aan geven. In vroegere modellen zat van voren gezien in de rechter zijkant een bevestigingsmogelijkheid voor 2 HDD koelers, maar dat is in mijn exemplaar niet meer het geval. Ik vind dit dermate waardeloos dat de kast misschien net een zesje krijgt van me. Sowieso kun je voorin geen fan plaatsen, wat afgezien van HDD koeling ook al raar is.

Heb jij ook een AOpen H600 B Zwart?