Specificaties 1TB - Bekijk alle specificaties

Emtec S800H 1TB 1TB Review

benf16 8 november 2010, laatste update op 8 november 2010, 541 views

Emtec S800H 1TB 1TB

Pluspunten

• Oogt leuk
  • opslagcapaciteit

Minpunten

• traagheid
  • gebruiksgemak

Geluidskwaliteit Score: 3
}> Het produkt oogt goed, er zijn een legio aan aansluitmogelijkheden en plaats zat om films, muziek, foto's en andere dat op te zetten.

Maar het gebruiksgemak is een ander paar mouwen.

:O Enorm storend is de traagheid van het systeem. Het opstarten duurt soms zolang als een PC.
Als ik dan iets wil afspelen ga ik meestal naar de brouwser. Dit is nog het snelst. De ingebouwde Mediaplayer deugt voor niets. Te traag en te moeilijk om iets op te zoeken, dan spreek ik nog niet over de playlists.

:( Als ik het systeem dan wil afsluiten is dit ook weer te traag, waardoor je dan genijgd bent om nogmaals af te sluiten. moet soms 10 x drukken om het ding af te krijgen. heb ook al enkele keren gewoon het stopcontact uitgetrokken

Ik ben aan het uitkijken naar een andere oplossing. Heb mijn ondertussen een NAS (synology) aangeschaft en dat werk leuk om mijn bestanden te delen. :)

Heb jij ook een Emtec S800H 1TB 1TB?