Specificaties 2,2" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia C5-00 Zwart Review

vodkajus 6 november 2010, laatste update op 6 november 2010, 4.309 views

Nokia C5-00 Zwart

Pluspunten

• snelle mobiel
  • gratis gps (navteq kaarten), lonely planets enz. enz.
  • veel applicaties via pc (ovi suite) te downloaden. hiervoor zit een usb kabel erbij.
  • groot display. scherp beeld en veel kleuren.
  • numeriek toetsenbord is lekker groot en van fijn materiaal gemaakt.

Minpunten

• nog geen.

ik zocht eigenlijk een eenvoudig mobiel om te bellen. mijn oude nokia 6610i ging kapot.
mijn simonly abonnement loopt volgend jaar pas af, vandaar tijdelijk een eenvoudige mobiel tot volgend jaar.

vanwege de reviews op gsmarena en bol.com deze nokia c5 besteld.
nokia c5 is net uit. een van de goedkoopste nokia mobiel met gratis gps (ovi suite).
dus geen internet abonnement nodig, maar via je pc toch applicaties en gps kaarten downloaden.

eerste indruk is een zeer dunne en snelle mobiel.
display groter dan verwacht en vooral heel scherp beeld en veel kleuren.
numeriek toetsenbord is lekker groot en van fijn materiaal gemaakt.

snelle bar mobiel met gratis gps. veel applicaties erop te zetten via ovi suite.
C5 is goede vervanger van mijn 6610i.

recensie nokia als reisgadget:

Heb jij ook een Nokia C5-00 Zwart?

Is de accu niet heel erg snel leeg als je GPS aan hebt staan of zou je hem ook goed in de auto kunnen gebruiken?
En hoelang trekt ie het op een acculading bij jou? (misschien belangrijk om te vermelden hoe je hem dan gebruikt).
vandaag een uur wezen fietsen met gps aan, maar de batterijindicatie staat nog op max aantal streepjes. kennelijk valt het batterijverbruik wel mee.

ik heb een tomtom start2 europe (slechts 118eur nu) in de auto.
als je een gps in je auto zoekt is dat een veel betere optie.
oke, bedankt,
in de auto heb ik ook een tomtom, maar voor fietsen en wandelen oid is het dan wel erg handig!
Mooie mobiel ook.
Ik vroeg me af of whatsapp op deze telefoon werkt. Op internet las ik dat dit zou moet kunnen, maar vroeg me af hoe je ervaring was.
Hoe is je ervaring met facebook?
whatsapp werkt prima op dit toestel.

Mijn ervaring is wel dat os niet echt stabiel is.. regelmatig moet ik de telefoon opnieuw opstarten..
Ik heb de telefoon nu een paar dagen maar ben er eigenlijk zeer ontevreden mee. Het probleem is dat de clear/delete button veel te dicht bij de annuleren en afsluiten button zit. Hierdoor klik ik heel vaak per ongeluk op de annuleren of afsluiten knop, als ik een letter, tijdens het schrijven van een sms, wil verwijderen.
Heb jij daar ook problemen mee!?

Op mijn vorige nokia (6500 slide) had je alleen een annuleren en afsluiten knop, waarbij de annuleren knop ook delete was, als je een sms schreef. dan had je dit probleem dus niet. als ik dit wist had ik deze tel niet gekocht. en terugbrengen kan nu dus niet meer :(