Acer AL1951Cs Review

jongomasterNewbie 16 augustus 2006, 360 views

Acer AL1951Cs

Pluspunten

• Geen ghosting en zeer heldere en veel mooiere kleuren dan een crt (althans dan mijn 17 inch hoge kwaliteit iyama crt).

Minpunten

• Geen negatieve dingen vinden

Echt een uberscherm. Geen ghosting niks en de kleur weergave is subliem. Dit is de beste 19inch verkrijgbaar. Helaas wel aan de prijzige kant maar dat heb ik graag voor dit soort kwaliteit over. Mijn game plezier is echt gestegen door dit scherm. Er zijn zeer weinig reviews over wat ik erg raar vindt want dit scherm heeft gewoon geen nadelen! Samsung bf940 ect eat your hearth out!

Misschien een nadeel: Hij is niet in widescreen verkrijgbaar maar dat is voor mij verder niet relevant.

Meerdere mensen hebben het scherm ook mogen bewonderen en iedereen was zwaar onder de indruk, waaronder een zogenoemde "pro gamer". Dus ook voor de pro gamer raad ik scherm aan, al is het alleen al dat je langer kan doorgaan zonder gevloert te worden door hoofdpijn van een crt!

Heb jij ook een Acer AL1951Cs?

Sorry hoor, maar als je hoofdpijn krijgt van een CRT dan heb/had je echt een bout CRT scherm.
Als ik 5 uur achter een crt zit of tft merk ik groot verschil. Maar dat kan persoonlijk zijn ocf. Onze wc is zo als ik klaar ben wel bout maar mijn oude crt was dat zeker niet.
Had je de refreshrate van de CRT wel hoog genoeg ingesteld?
Is dat relevant? het hier om de 1951cs en niet mijn oude CRT. CRT's geven straling af en sommige mensen kunnen daar slechter tegen dan andere mensen.

Mijn baas heeft dit iig geloofd en daarom zit ik nu lekker achter een tft te werken en ja ik merk verschil.