Sandisk Ultra 32GB SDHC Class 2 of 4 Review

Zybertweak 6 november 2010, laatste update op 6 november 2010, 1.046 views

Sandisk Ultra 32GB SDHC Class 2 of 4

Pluspunten

• Class6 snelheid! 16,7MB/s lees en 8,7MB/s schrijf!

Minpunten

• prijs

Ik moet er wel bij zeggen dat ik de Sandisk Ultra 32GB class 4 heb en niet de ultraII
De ultra1 die ik heb staat niet in de pricewatch.

De snelheid is dik in orde: leessnelheid zit rond de 16-16,7MB/s, ik moest 'm daarvoor wel in een andere cardreader plaatsen want in mijn huidige was de max 13,5MB/s

De schrijfsnelheid is ook dik in orde: 8,3 a 8,7MB/s, gek genoeg haalde ik die snelheid in de cardreader waar ik de lage 13,5MB/s leessnelheid had. In de andere cardreader haalde ik 7,8MB/s.

Hoewel op deze kaart class4 staat had er dus net zo goed class6 op kunnen staan!

Als ik met mijn Sony Cybershot DSC-HX5V 10 foto's in Burst mode maak duurt de opslag zo'n 17 seconden.

• Sony Cybershot DSC-HX5V Zwart
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Sandisk Ultra 32GB SDHC Class 2 of 4?