Shokz Openrun Blauw Review
Openrun gekocht voor woon-werk verkeer op de fiets. Natuurlijk logisch dat windgeruis meer opvalt met een open koptelefoon, maar om podcasts te kunnen blijven verstaan moest het volume erg hoog. Na 2x met tuitende oren thuis te zijn gekomen heb ik het product helaas geretourneerd.
Pluspunten
Prima geluidskwaliteit Erg comfortabel Gebruiksvriendelijk Batterijduur Afwerking
Minpunten
Omgevingsgeluid en wind te storend op de fiets
Eindoordeel
Openrun gekocht voor woon-werk verkeer op de fiets om veilig naar podcasts te kunnen luisteren. Natuurlijk logisch dat windgeruis meer opvalt met een bone conducting koptelefoon, maar om podcasts te kunnen blijven verstaan moest het volume erg hoog. Toch een beetje vreemd, want als je op de fiets fysiek met iemand praat heb je hier geen last van. Het is me nog niet helemaal duidelijk waardoor dit probleem zo versterkt wordt. Na 2x met tuitende oren thuis te zijn gekomen heb ik het product helaas geretourneerd.
Wel ben ik erg positief verrast over de ervaring met dit type koptelefoon. De eerste paar keer voelt het erg vreemd dat je zowel de omgeving als je audio erg goed kan horen. Ook is het een erg comfortabel en licht apparaatje wat je na een paar minuten niet meer voelt zitten. Het volume van de piep bij het indrukken van knopjes kan hinderlijk hard zijn in stille omgeving maar bijvoorbeeld buiten is het prima.
Wel ben ik erg positief verrast over de ervaring met dit type koptelefoon. De eerste paar keer voelt het erg vreemd dat je zowel de omgeving als je audio erg goed kan horen. Ook is het een erg comfortabel en licht apparaatje wat je na een paar minuten niet meer voelt zitten. Het volume van de piep bij het indrukken van knopjes kan hinderlijk hard zijn in stille omgeving maar bijvoorbeeld buiten is het prima.
Beoordeel deze review: