ViewSonic VX2025wm Zwart Review

bboy66 11 augustus 2006, 191 views

ViewSonic VX2025wm Zwart

Pluspunten

• Goede, natuurgetrouwe kleurweergave, goed contrast, ergonomie.

Minpunten

• Lichte backlight leaking in de hoeken. kapje achter de monitor zit los.

Excellente widescreen tft met zeer goede en natuurgetrouwe kleurweergave. Ik gebruik het scherm voor fotobewerking via photoshop. Dit scherm is het beste scherm wat ik tot nu toe heb gehad. Met name de kleuren zijn beter. Ook heeft dit scherm een erg goede contrastweergave, zonder dat zwarte schaduwen dichtslippen. Ook het wit is echt wit. Voor gamen is het scherm rederlijk tot goed maar niet echt bijzonder. Jammer dat het scherm beperkte draaimogelijkheden heeft, maar ik heb dat niet echt nodig.
Ik vind de afwerking van het scherm goed, het ziet er professioneel uit met een strakke ronde lijn. De luidsprekers zijn weggewerkt en dat vind ik een pluspunt. Echt een aanrader voor diegenen die zuivere kleuren willen en niet te veel geld willen uitgeven voor uitstekende kwaliteit.

Heb jij ook een ViewSonic VX2025wm Zwart?