Esperanza 2.0 FOLK Review
Gekocht voor mijn server, waar ik heel af en toe ook geluid nodig heb.
Zijn dit goede speakers, nee natuurlijk niet, wat kan je verwachten van speakers van rond de 10 euro.
Maar voor die €10 krijg je toch best veel waar voor je geld, klinken beduidend boven hun prijsklasse..
Pluspunten
Heel, heel goedkoop!!! Heel goed geluid voor de prijs.
Minpunten
Zeker geen HiFi geluid. Volumeknop zit in de kabel, waardoor de speakers niet echt ver uitelkaar kunnen staan
Eindoordeel
Beoordeel deze review:
:strip_exif()/u/54579/Static.gif?f=community)