Asus F5Z-AP025C Review

incapable 2 november 2010, 360 views

Asus F5Z-AP025C

Pluspunten

• draagbaarheid
  • snel genoeg om fatsoenlijk op te werken
  • hele goede prijs/kwaliteit verhouding
  • snelheid ASUS klantenservice

Minpunten

• CMOS baterij

Ik heb de laptop nu sinds februari 2009 en ben er over het algemeen zeer tevreden over.
Hij is snel genoeg voor het werk dat ik doe (programmeur) en heeft ook de mogelijkheid om games op redelijke kwaliteit te spelen. Het is echter geen gamelaptop maar daar heb ik hem dan ook niet voor gekocht.
Verder is hij probleemloos compatibel met windows 7 gebleken maar dat is ook niet verbazingwekkend.
Met name door het beeldvormaat van 15.4" en het relatief lage gewicht is het een ideale laptop om mee naar werk of naar school te nemen.
Het enige echte puntje wat ik persoonlijk vreemd vond, heel erg vreemd zelfs, is dat mijn laptop onlangs(15 maanden na aankoop) de melding "CMOS Battery Low" is gaan geven. Aldus, BIOS baterij leeg.
Deze blijkt op het moederbord gebakken te zijn en kan dus niet zelf vervangen worden.
Daarintegen heb ik de klantenservice van ASUS opgebeld en binnen een dag stond er al iemand op de stoep om de laptop weer op te halen, gepland is hem over 2 weken terug te krijgen.

Heb jij ook een Asus F5Z-AP025C?