Specificaties 22" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 22LE5500 Zwart Review

robbin88 1 november 2010, 916 views

LG 22LE5500 Zwart

Pluspunten

• Helderheid en kleuren
  • Ziggo CI+ gecertificeerd
  • Goed als PC monitor te gebruiken
  • Drie HDMI-aansluitingen

Minpunten

• De voet is niet in hoogte verstelbaar
  • Alleen VGA, geen DVI

Twee weken geleden de LG 22LE5500 besteld voor op m'n slaapkamer, omdat mijn drie jaar oude 55cm Grundig TV kuren begon te vertonen. Ik gebruik hem als TV Ún monitor voor de PC, ben er erg blij mee!

TV kijk ik met CAM/CI+ module en Ziggo-smartcard. Het beeld is beter dan ik had verwacht, de kleuren zijn mooi en het beeld is erg helder.

Vanwege de hoge resolutie (1920 x 1080) is dit scherm goed als PC monitor te gebruiken. Het beeld is mooier dan op mijn 24 inch Samsung (2443BW), zwart is zwarter, wit is witter en een rode Ferrari is op mn Samsung naast de LG ineens een stuk minder rood om te zien! Helaas heb ik nu wel minder werkruimte op het beeldscherm en de voet is niet in hoogte te verstellen. Omdat twee schermen op mijn bureau te veel van het goede was, is de Samsung verhuisd naar mijn vaders bureau.

Heb jij ook een LG 22LE5500 Zwart?