LaCie Wireless Space 1TB Review

Sandertje03 30 oktober 2010, laatste update op 30 oktober 2010, 922 views

LaCie Wireless Space 1TB

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • stil
  • mogelijkheid om verlichting uit te zetten

Minpunten

• werkt niet goed

Features Score: 3
Na deze week binnen gekregen te hebben heb ik hem geinstalleerd in mijn eigen netwerk.

Ik heb de NAS in verschillende modus gedraaid maar hij blijft altijd problemen geven, met een router configuratie weet je niet wanneer je internet hebt, vanochtend zonder problemen internet en toegang tot de NAS. paar uur later geen toegang meer tot netwerk, dus ook geen internet en geen toegang tot NAS.

Toen maar de modus naar switch. is de NAS onbereikbaar, en de Wireless functie blijft ook nog problemen geven.

Mooi uitziend apparaat wat goede functies heeft, als ze tenminste werken.

hierdoor ben ik ook van plan om hem retour te doen !

Heb jij ook een LaCie Wireless Space 1TB?

een review betekend, dat je over de functies praat en niet over hoe slecht het is
Helaas omdat het product niet juist werkte kon ik ook niet over de functies praten.