Samsung Syncmaster 740BF Zilver Review

MikelenniuM 10 augustus 2006, 287 views

Samsung Syncmaster 740BF Zilver

Pluspunten

• Strak design
  • Solide
  • Levering van DVI kabel

Minpunten

• Geen draaibare voet

Dit is mijn eerste LCD monitor die ik, na langdurig zoeken, heb aangeschaft.
De aanschaf van mijn 740BF heb ik gedaan in de winkel, aangezien de monitor hier net zo duur was als op internet (wat natuurlijk weer verzendkosten speelt)

Via Tweakers had ik al gezien dat het een uitstekende monitor is en na bezichtiging in de winkel was ik helemaal verkocht.

Thuis het scherm meteen uitgepakt en aangesloten met de bijgeleverde DVI kabel. Het instellen was niet nodig aangezien dit geheel automatisch gebeurde.

Van ghosting nog niets gemerkt aangezien ik nog geen tijd heb gehad om te gamen. Wel de nodige uurtjes achter het scherm gespendeerd en ik moet zeggen, in vergelijking met mijn vorige monitor (een 15" Iiyama) doet deze LCD het er zeker niet minder om!

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 740BF Zilver?

Met alle respect, maar schrijf van geen survey, het enige wat ik 'm hier uit kan afleiden is dat je het een goed scherm vind.