Star Wars: The Force Unleashed 2, Xbox 360

Specificaties Xbox 360 • Actie • 16 jaar - Bekijk alle specificaties

Star Wars: The Force Unleashed 2, Xbox 360 Review

Senghir 29 oktober 2010, 1.211 views

Star Wars: The Force Unleashed 2, Xbox 360

Pluspunten

• Ontzettend veel acite
  • Hele goede besturing, camera, en geluid
  • Graphics zijn GODDELIJK!
  • De cutscenes zijn prachtig gemaakt en vaak lang

Minpunten

• Het verhaal is... Wacht, welk verhaal?
  • De replay waarde is niet bestaand
  • Je bent hier sneller doorheen dan door 1 starwars film.

Gameplay Score: 3
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 1
Stabiliteit Score: 4
Na vrolijk mijn exemplaar van dit spel opgehaald te hebben bij de lokale game-shop was het eerste wat ik deed natuurlijk naar huis gaan en deze game!
De eerste indrukken waren GEWELDIG! Overweldigende actie, explosies, stomtroopers die vrolijk het luchtruim kiezen en grafische perfectie komen je ijzersterk tegemoet!
Er is bijna geen moment dat je niet staat te zwaaien met je nieuwe dubbele lightsabers of dat je iets tot poep brand met je force lighning!
Maar het punt is, daar blijft het ook bij!
Het verhaal is met moeite matig te noemen. Je krijgt zo weinig tijd om nieuwe opties te ontdekken.
Het hele spel is één grote waas van BOEM KNAL SLASH KILL en niet wat de meeste starwars gamers gewend zijn. Een goed verhaal, met een game als extratje ;)

Kortom, ik breng deze game morgen terug en eis mn ontevredenhiedsgarrantie op!

Maar natuurlijk kan je zelf ook oordelen als je hem koopt en je eigen review plaatsen :D

Heb jij ook een Star Wars: The Force Unleashed 2, Xbox 360?

Tja, werkelijk goed beargumenteerd met voorbeelden is deze review niet. Een duidelijke en op zich grappige condensatie van je mening en indruk van het spel wel.
IGN zegt hetzelfde. Zonde.
Behoorlijk magere review naar mijn mening.. Misschien kan je er bijvoorbeeld tussenkopjes invoegen waarin je vervolgens bepaalde aspecten van de game onder de loep neemt. Denk aan gameplay, story enz. Daarnaast spreek je jezelf ook tegen als ik het goed begrijp? Je zegt in je 'review' dat de game een goed verhaal heeft en bij de negatieve eigenschappen suggereer je dat het verhaal eigenlijk niet aanwezig is...

[Reactie gewijzigd door Jaapoes op 29 oktober 2010 12:57]

Het verhaal is idd veeeeeeel te kort. Ben zo teleurgesteld in deze game...
Sorry voor de korte Review.
Ik had gisteren om 1 uur nog niet de energie om een lang review te schrijven.
Ik zal vandaag een langere en beter beargumenteerde rewiew schrijven ;)