Specificaties 46" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 46PFL7605H Review

bluesparkle 29 oktober 2010, 2.921 views

Philips 46PFL7605H

Pluspunten

• Homescreen met keuze voor inputs en NETTV
  • Ambilight (met name ’s avonds)
  • Details en scherpte van het scherm
  • Goed contrast (zwart is echt zwart)
  • EdgeLED dus energiezuinig
  • Powerbutton aan onderzijde om het scherm volledig stroomvrij te maken
  • NETTV is een fijne extra met als toppers:
  • RTL Gemist
  • NOS journaals
  • Uitzending gemist
  • Buienradar
  • TOMTOM Traffic
  • Youtube

Minpunten

• Overdag iets minder contrast door spiegeling op het scherm van het daglicht

Als vervanging van onze 5 jaar oude CRT Breedbeeld van Philips en na veel speurwerk op internet de 46PFL7605H aangeschaft bij Plasmadiscounter. Met cashback actie was de prijs prima.

Het design is fantastisch maar niet iedereen zal het daarmee eens zijn.
Het scherm heeft een mooie geborsteld aluminium rand met een klein randje plexiglas, de voet is stevig en degelijk van glas en past goed bij het geheel.
Er zijn voldoende aanlsluit mogelijkheden voor al je apparaten.

Het geluid dat uit de speakers komt is voor zo'n plat toestel best goed.
Verwacht geen hoogstaande HIFI sound maar voor het kijken van het nieuws, docu's en series voldoet dit prima.
Bij alles dat ik afspeel vanaf de WD HD TV schakel ik toch mijn 5.1 set in.

Bij het kijken naar speelfilms geeft deze tv in combinatie met Ambilight een fantastische kijkervaring.

Zoals altijd kost het best een tijd voor de "juiste" beeld en geluidsinstellingen hebt gevonden.

Hieronder mijn huidige beeldinstellingen van het scherm
LET OP deze zijn op zicht ingesteld zoals ik het mooi vind en waarschijnlijk een goed uitgangspunt voor verdere aanpassing.

Smart Natuurlijk Pixel Precise
RuisReductie Med Dynamische Achtergrond Optimaal Beeld
Tint Gewenst MPEG Artefact Medium
Kleurverbetering Min
Gamma 1

Eindelijk volop genieten van 1080P materiaal afgespeeld vanaf de WD HD TV en ook het beeld van XMS via de AMINO mag er zijn.
Ik ben tot nu toe 100% tevreden met deze TV.

• Amino 130M
  • WD HD TV

Heb jij ook een Philips 46PFL7605H?

Vraag, ik heb een dvd speler surround set, maar alleen met scart kabel(geen hdmi)als ik die aansluit op die tv, heb ik dan wel 5.1 suround?