Specificaties 13,3" (1366x768), 320GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Toshiba Portégé R700-14F Review

astorkNewbie 26 oktober 2010, 993 views

Toshiba Portégé R700-14F

Pluspunten

• Goed degelijke laptop met goede specificaties en veel mogelijkheden

Minpunten

• Deze Laptop voldoet niet aan de omschrijving wat betreft de levensduur van de accu ik zou niet weten hoe 8.55 uur omschreven worden in het echt zijn niet meer dan 3.5 haalbar
  • Misschien als hij aanstaat en er word niets me gedaan

Deze Laptop voldoet niet aan de omschrijving wat betreft de levensduur van de accu ik zou niet weten hoeruim 8 uur omschreven worden in het echt zijn niet meer dan 3.5 haalbar vele keren contact met toshiba klantenservice gehad het is treurig ik had verwacht met een betere oplossing van toshiba Benelux beloofde afspraken worden niet na gekomen en op de reparatiebon staat!!! Het is normaal dat een battery langzaam leegloopt als deze in de computer zit" is te belachelijk voor worden wat er voor antword is van de Service Partner
DYNAFIX Onsite, Stationsstraat 33, B-1702 Groot-Bijgaarden
phone: +32(0)70660733
email: support.toshiba@dynafix.com, url: www.dynafix.nl

voor mij de erste en de laaste keer een Toshiba Sony of Samsung zijn in de service na de klanten vele keren beter

Heb jij ook een Toshiba Portégé R700-14F?

Wat betreft de accu. Vaak wordt er meer geadverteerd dan in praktijk gehaald kan worden maak 3.5 uur is inderdaad erg weinig. Iets in de buurt van de 6 uur zou realistischer zijn, wat o.a. Laptopmag en Compreviews melden.

Mogelijk is de batterij niet goed. Misschien zou je ook terug naar de winkel kunnen gaan waar je hem hebt gekocht voor een andere exemplaar (of geld terug)? Bij hen zou je altijd eerst moeten proberen voordat je de fabrikant om support probeert te vragen.

Tot slot een tip wat betreft de leesbaarheid van je review. Zelf zal ik het qua taal ook niet perfect doen, maar probeer in ieder geval meer interpunctie te gebruiken, dat maakt je tekst een stuk prettiger om te lezen.

Dit is geen review maar een rant