Logitech Ultra-Flat Keyboard (Qwerty) Review
Ik heb dit toetsenbord nu bijna een jaar in gebruik. Ik vind dat hij erg lekker typt. En als shag roker ben ik ook erg te spreken over de compacte layout. Waardoor as en tabak makkelijk te verwijderen valt en het niet tussen de toetsen in gaat zitten. In het begin had ik dat de spatiebalk het soms niet deed, als je deze aan de rand aansloeg. Maar dat is na verloop van tijd verdwenen.
Het grootste nadeel vind ik het ontbreken van een ruimte tussen de A en Caps Lock toets, waardoor je die laatste bij het blind typen nog wel eens aanzet. Ook vind ik hem minder geschikt voor het spelen van games met de WASD combinatie. Want dan is het juist wel prettig als er wat ruimte tussen de toetsen inzit.
Pluspunten
Prettige aanslag Compacte vormgeving
Minpunten
Caps Lock te dicht op A toets Minder geschikt voor gamen
Eindoordeel
Het grootste nadeel vind ik het ontbreken van een ruimte tussen de A en Caps Lock toets, waardoor je die laatste bij het blind typen nog wel eens aanzet. Ook vind ik hem minder geschikt voor het spelen van games met de WASD combinatie. Want dan is het juist wel prettig als er wat ruimte tussen de toetsen inzit.
Heb jij ook een Logitech Ultra-Flat Keyboard (Qwerty)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Ik speel geregeld (veel uren achter elkaar) Battlefield2 met WSAD en heb er totaal geen problemen mee!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
/u/47/crop666dc5a58874a_cropped.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/51023/1ace_ventura0021.jpg?f=community)