Specificaties 40" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Sony KDL-40NX710 Review

bertvanrijnNewbie 24 oktober 2010, laatste update op 27 oktober 2010, 1.703 views

Sony KDL-40NX710

Pluspunten

• mooi design
  • prachtig beeld
  • heldere instellingen

Minpunten

• zeer matig geluid
  • toch nog bijbehorende kabels moeten aanschaffen

Afgelopen vrijdag de gelukkige eigenaar geworden van de nieuwe Sony Bravia KDL 40NX710
In een woord een geweldige TV met werkelijk alles erop en eraan.

* Instellen van de TV geen probleem, had hier eerst mijn bedenkingen over daar ik een UPC box bezit,
en ik tevens de gelukkige eigenaar ben van 2 linkerhanden....maar pffff het ging prima

* Ingebouwde WIFI geen probleem, met mijn UPC modem contact laten zoeken en binnen een minuut
online met hele leuke features zoals, Picasa, Youtube, FIFA highlights, etc.

*Geluid is niet natuurlijk "je van het" zoals met alle platte TV's een drama maar met behulp van mijn
overigens overrjarige Pioneer Home cinema set (verbonden met een optische glasvezelkabel, die je wel
apart moet kopen) een geweldige digitale ervaring

*Om DVD's af te blijven spelen via mijn Pioneer Home cinema set moest ik wel een aparte HD kabel
aanschaffen (rode, groene, blauwe tulpaansluiting) die aan de zijkant van de TV heel makkelijk aan
te sluiten is

Kortom het ging allemaal vrij vlot en zijn we zeer tevreden met deze hele mooie design TV

Heb jij ook een Sony KDL-40NX710?