Specificaties 2,8" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC Touch2 NL Zilver Review

BannerFigurezZz 24 oktober 2010, laatste update op 24 oktober 2010, 266 views

HTC Touch2 NL Zilver

Pluspunten

• redelijk makkelijk in gebruik
  • werkt lekker met de pc samen
  • goede boxjes erin
  • windows phone 6.5 is redelijk fijn

Minpunten

• instabiele weergave accu(soms)
  • sommige menuutjes werken minder
  • wanneer niet op de hoogte van bepaalde instellingen word die sloom

Hallo,
Ik schrijf mijn eerste tweakers review over de HTC Touch 2 zilver.
Ik heb dit dingetje nu al een tijdje(half jaartje) en weet dus alles van de ups and downs na langer gebruik.

Allereerst is het gebruiksgemak heel goed, het mobieltje is na afstellen goed bestuurbaar en de meeste menuutjes zijn goed en makkelijk in gebruik.
Echter bij het instellen en bewerken van bepaalde instellingen moet je af en toe echt graven in de menu's en optie schermpjes.
Er is in het hoofdmenu wel een opties knop maar die bevat basis dingetjes als profielen en geluid's niveau.

De vormgeving is fijn en de knoppen voelen goed en ook de mobiel zelf ziet er niet slecht uit.
Beetje dik dat wel.

Stabiliteit en betrouwbaarheid is wat minder.
Ik ben niet tevreden over het feit dat hij soms ineens van 2 naar 0 streepjes gaat en de accu of de accu weergave niet klopt/ instabiel is.
Verder wordt hij wel is sloom en kan dat verholpen worden met een simpele instelling aanpassen, namelijk de ok/kruisje knopje instellen op afsluiten(altijd).

Irritaties zijn er dus zeker maar die kunnen allemaal verholpen worden of je raakt eraan gewend.
over het algemeen een fijne mobiel en zeker voor die prijs het geld waar

Heb jij ook een HTC Touch2 NL Zilver?