Specificaties Actie, Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Sniper: Ghost Warrior, PC Review

Bramtje 26 oktober 2010, laatste update op 29 oktober 2010, 1.306 views

Sniper: Ghost Warrior, PC

Pluspunten

• Intens
  • Grafisch
  • Realistisch
  • Wegvallen van vrienden

Minpunten

• Soms te snel opgemerkt (gefikst met patch 2.0)
  • Te kort
  • Al mikt soms niet eens op je terwijl je wel geraakt word

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 4
Geluid Score: 5
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
Hallo allemaal niemand deed review dus doe ik het maar ;)

Ten eerste wat een lekkere game is dit, ik zocht al een tijdje een game dat niet zoals CoD of MOH gewoon rennen en knallen was op alles dat vijand was, toen kwam ik dit spel tegen en dit voldeed aan de eisen.

ik verdeel de review in 5 punten.

1: Shoot & Run gehalte.

nee totaal niet, het is juist zo dat je door zo min mogelijk enemy's uit te schakelen zo ver mogelijk komt, hierbij speel stealth een hele grote rol en maakt de game alleen maar intenser.

2: Meeslepend.

Ja, je kan er helemaal in op gaan ik ben nu pas in level 3 en heb me al een keer rot geschrokken toen ik heel stilletjes om een enemy heen ging maar opeens in me rug geschoten werd, je moet gewoon de hele tijd alert zijn en je hersenen gebruiken ( wat niet in veel shooters zo is )

3: Textures.

Grafisch is deze game ook heel mooi, vooral zo heerlijk als je een headshot in slow motion kijkt en je enemy met een spat bloed uit ze hoofd neer ziet gaan.

4: Gameplay.

De gameplay is heel lekker en realistich want je hebt je scope maar het midden van het kruisje is niet standaard je corsair, alles telt mee bloeddruk,hoogte,wind,afstand hiervoor zit in deze game heel mooi een rondje in scope die aangeeft waar de kogel geplaatst word (zie screen), ook leuk is dat je steeds een anders speelt en je jezelf dekkings vuur moet geven en het andere moment heb je een m4 in je handen en loop je in het dolle weg te knallen.

5: Tijd

De game is echt te kort wacht lekker tot dat hij in de 10 euro bak ligt speel hem uit en gebruik hem als onderzetter ofzo, dit is echt heel jammer want de game opbouw is echt leuk gedaan.

Heb jij ook een Sniper: Ghost Warrior, PC?

Grote nadeel van deze game, als je aan het sluipen bent, en goed verbergt, dan ziet de vijand je alsnog en wordt je beschoten.
Dat is dus:
(gefikst met patch 2.0)

[Reactie gewijzigd door MeltedForest op 26 oktober 2010 12:38]

Ik vind deze game ook aardig ondergewaardeerd, krijgt op meerdere sites maar een 4 of een 5. Vond het ook erg lekker spelen, ik heb niet met patch 2.0 gespeeld dus ook ik ergerde me wel aan de erg vage AI (meestal zo dom als een os maar als je je goed verbergt zien ze je ineens WEL), daarnaast zaten er nogal wat glitches in zoals een kogel in slowmotion die de vijand niet raakt maar ineens afwijkt en door een kamer stuitert terwijl de vijand wel achterover vliegt door de impact (die dus niet te zien is). Misschien ook gefixt in die patch.

Ik vond 'm sowieso wel een 7 waard al zonder patch.
Ik vond ook dat de AI je te snel opmerkte, erg jammer, want dat was inderdaad een van de weinige slechte punten van het spel. Maar ik lees nu dus in jou review dat het met een patch opgelost zou moeten zijn! Ik ga het spel zeker weer opnieuw installeren het het even testen.
Dus bedankt voor de tip!

mierneukerij: Je hebt je review verdeeld in 5 punten. :9
dank je heb het aangepast ;)
Leuk spel idd.
Zeker na de patch is de offline speelbaar.
Eindelijk een sniperspel! Met nu eens geen "gladde kale" wereld.

Ook online is het fun.
Check mijn video: http://www.youtube.com/watch?v=_V5pYoXV-Ho

Groetjes,

Huub
Hoe draait deze bij de meesten? Ik hoor niemand er over maar op mijn E6850 en HD4890 draait dit spel echt ruk. Terwil de processor uit z'n neus zit te vreten.