Specificaties 27" @ 1920x1080 (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Acer S273HLbmii Zwart Review

jambek524 23 oktober 2010, laatste update op 25 oktober 2010, 4.877 views

Acer S273HLbmii Zwart

Pluspunten

• Kleuren, grootte, vormgeving, aansluitingen.

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar. (Voor mij geen probleem) moest iets negaties verzinnen LOL

Ik heb het scherm nu een aantal dagen in gebruik. Ik had hiervoor een iiyama e2607ws 26inch.
Over het nieuwe acer scherm ben ik zeer tevreden. Kleuren zijn echt veel echter. Zelfs wit is witter.
Ik game erg veel en daar ben ik met dit scherm ook zeer tevreden over. Niets wat op ghosting lijkt, en ook hier zijn de kleuren weer mooier. Het is wel ff zoeken naar de door jou gewenste instelling kwa brightness en contrast. Ben verrast met de afwerking en het lage energie verbruik. Dit scherm is echt een aanrader. Ik was aan het zoeken in pricewatch. Er zijn shops die hem aanbieden voor 399.00 euro en daar bieden zij ook een pixel perfect garantie aan. Ik heb deze monitor bij BCC gekocht en daar werd mij verteld dat ik mocht er een pixel niet goed zijn ik binnen 8 dagen kon omruilen voor een nieuw scherm. Dus hier bespaarde ik 35.00 euro op. Thuisgekomen gelijk uitproberen natuurlijk. Geen enkel dode pixel. Ook iets moois betreffende dit scherm is dat de adapter en hdmi aansluiting in de achterkant van de voet verwerkt zijn, je ziet dus geen draden meer onder je scherm hangen. Ben uitermate tevreden over mijn aankoop.

• intel i7 980x extreme
  • asus rampage 3 extreme
  • be quiet darkpower 900w
  • asus hd5970
  • 3 x 2 gb tripple memory @ 2000hz
  • 2 x ssd ozc vertex2
  • Antec Df85
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Acer S273HLbmii Zwart?

Bij Pixmania voor (verzendingskosten inclusief): 309,65 euro :-)

[Reactie gewijzigd door Nanostudios op 18 april 2012 02:18]

Op de website van Acer staat dat het scherm VESA compatible is, maar als ik de afbeeldingen bekijk zitten de kabels / knoppen / etc verwerkt in de voet. Deze kan er dus niet vanaf gehaald worden.

Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand er wat nuttigs over zeggen?
Voet kan niet verwijderd worden, en daarmee dus niet VESA compatibel.
heb je een ps3 ooit aangesloten op je scherm?
Ja, ik heb mijn computer op de eerste HDMI poort zitten, en de PS3 op de 2de HDMI poort.
Gaat prima en is prima gamen :)
Ik heb deze Acer ook net binnen, kan qua kleur niet met mijn vorige Dell 2407wfp meekomen maar verder wel prachtig en voor de prijs natuurlijk erg leuk!

Zit echter wel met een probleempje, de voet lijkt me wat te zwak waardoor het scherm wat naar links hangt en daardoor schuin staat. Herkend iemand dit probleem??
Dit is een erg fraai scherm inderdaad.

Ik heb de mijne ook bij BCC gekocht :B
Deze moet ik hebben. :D