Sandisk Sansa Clip+ 4GB Zwart Review

Widow 22 oktober 2010, laatste update op 22 oktober 2010, 1.822 views

Sandisk Sansa Clip+ 4GB Zwart

Pluspunten

• Goed helder display
  • Simpel te bedienen

Minpunten

• Had wellicht iets groter mogen zijn
  • Mis een gaatje waar je een bevestigingstouwtje doorheen kan doen.

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik wou een simpel MP3 spelertje voor tijdens het sporten, voor niet al teveel geld. De Sansa voldoet prima, er zit een superhelder display op, volgens mij OLED? Bedienbaarheid is ook goed, ik moet nog even aan het menu wennen, enige dat ik kan bedenken is dat de knopjes wellicht iets groter hadden mogen zijn.

De bouwafwerking is goed, ik mis alleen een gaatje waar je een touwtje doorheen kan doen zodat de MP3 ergens aan vast gemaakt kan worden. Superhandig dat er ook gewoon een geheugenkaartje in kan, ik snap niet dat het allemaal in zo'n klein apparaatje past. Ik heb de speler nog maar 1x opgeladen en hij speelt nogsteeds, dus de accuduur is volgens mij ook best goed. De prijs voor dit alles is echt een schijntje, geen geld voor zo'n handig apparaat.

Heb jij ook een Sandisk Sansa Clip+ 4GB Zwart?

ff een vraagje,
Heeft deze speler ook een 3.5mm Jackplug Ingang? Zodat je eventueel andere oordopjes erin kan pluggen?

Alvast bedankt :)