Specificaties 3,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 4 16GB Zwart Review

Fixi0n 22 oktober 2010, laatste update op 22 oktober 2010, 1.353 views

Apple iPhone 4 16GB Zwart

Pluspunten

• Aanwezige applicaties in AppStore/Cydia/Installous
  • Gebruiksgemak
  • Resolutie scherm
  • Design
  • Feature-set

Minpunten

• Accuduur bij veel gebruik is relatief kort

Er zijn tientallen, zo niet honderden reviews over de Iphone 4 op het net, dus ik ga het niet uitgebreid doen, daar zijn namelijk voldoende reviews voor aanwezig.

Sinds kort heb ik de Iphone 4, na lang overwegen toch aangeschaft. Al een aantal maal heb ik een Iphone gejailbreaked voor vrienden en kennissen, en begon steeds meer van het toestel te "houden". Het werkt namelijk zo relaxed, degelijk, robuust en vooral erg gebruiksvriendelijk (op het jailbreaken na natuurlijk).

In de korte tijd dat ik het toestel zelf bezit is er niet veel aan mijn mening veranderd, het is gewoon een fijn toestel. De accuduur en prijs zijn de enigste zaken waar een kanttekening bij geplaatst kan worden, maar van beide zaken wist ik (en waarschijnlijk jij) het al van tevoren. Als er veel gespeeld wordt met het toestel, dan is de accu binnen een werkdag al op, maar daar hebben we terwijl we slapen, een lader voor. De prijs is "des Apple", en enigzins aan de hoge kant.

Opmerkelijk vond ik de kwaliteit van de oordopjes, die is erg goed (naar mijn mening). Ik ben nu eenmaal geen audiofiel, maar het klonk me erg goed in de oren. Wanneer ik gebruik maak van de Uitzending gemist applicatie, is de kwaliteit van het geluid en de resolutie van het beeld erg goed, wat het een aangename aangelegenheid maakt.

Zoals ik al vertelde, heb ik het toestel meteen gejailbreaked, binnen 15mins na aanschaf. Het toestel werdt geleverd met iOS 4.1, waarna ik het met limra1n gejailbreaked heb. Cydia erop, Installous(cydia.hackulo.us repo) erop en knallen maar.

Heb jij ook een Apple iPhone 4 16GB Zwart?

Meer advertenties

je zegt : "Er zijn tientallen, zo niet honderden reviews over de Iphone 4 op het net, dus ik ga het niet uitgebreid doen, daar zijn namelijk voldoende reviews voor aanwezig"

waarom dan toch energie stoppen in een korte review ?
Beetje vreemd inderdaad.
Misschien omdat ik het graag deed? Het is ook nooit goed hier, lol
laat iedereen lekker zijn eigen verhaal maken, al schrijft ie 10 woorden op.....
ik hou ook niet zo van het gezeur over hoe kort een review is.
Zie het als een 'persoonlijke ervaring'. Ik vind het in ieder geval wel wat bijdragen :)