Sony Ericsson W960i Zwart Review

FelixR1991 21 oktober 2010, laatste update op 21 oktober 2010, 309 views

Sony Ericsson W960i Zwart

Pluspunten

• Schitterend design, 'Theme's' zelf te maken met software.

Minpunten

• Technisch abominabel.

Deze telefoon begin 2009 gekocht. Redelijk wat plezier aan gehad, maar nog meer ellende. Allereerst is het pennetje, wat nodig is om het touch-screen fatsoenlijk te kunnen bedienen, al na een maand verdwenen. Misschien meer mijn fout dan van de telefoon, maar SE was niet zo aardig om een reserve pen in het doosje mee te leveren, just in case. (you see what I did there?)

twee maanden later, hield het touchscreen ermee op, wat, na wat onderzoek op internet te hebben gepleegd, bijna net zo vanzelfsprekend is als de RRoD op de Xbox 360. Het zal misschien de reden zijn dat deze mobiel heel snel weer uit de schappen verdwenen was.

Na een stuk of drie (!) maanden, kreeg ik hem pas weer terug, ten eerste omdat Sony Ericsson hem niet wilde repareren, en ten tweede omdat Studentmobiel een zeer slechte reparatie-service heeft.

Nou goed, ik blij. amper drie maanden later kon ik opeens mijn contacten niet meer openen (software-probleem). Ik was de telefoon, ondanks zijn schitterende uiterlijk, helemaal zat, en ben uit frustratie naar de winkel gegaan en heb bij Belcompany een HTC HD2 gehaald, na nog geen jaar eigenaar te zijn geweest van de W960i.

Nu is letterlijk (!) het licht uit gegaan bij mn HTC HD2, en zit nu die telefoon weer bij reparatie. Ik probeer mijn W960i alsnog een tweede leven te schenken (of is het derde, ben de tel kwijt) ter vervanging van de HTC HD2. echter, na hem 1x succesvol te hebben opgestart (ik kon zelfs mijn contacten weer openen) heeft ie er vervolgens helemaal de brui aan gegeven. Opladen lukt niet meer.

Gelukkig is dit kreng uit de schappen gehaald, en hoef ik jullie niet meer te waarschuwen voor een miskoop. mijn vraag is echter, zijn er meer mensen die zo ongelooflijk veel emmers schijt over zich heen gekieperd hebben gekregen sinds de aanschaf van deze mobiel?

Heb jij ook een Sony Ericsson W960i Zwart?

Ik heb er ooit één week lang eentje gehad. Tweedehands overgenomen en na een paar dagen weer op marktplaats gezet. Met winst verkocht dat was het enige lichtpuntje aan het verhaal, het ding werkte gewoon niet lekker.
Nu alweer 1,5 jaar zeer tevreden met een HTC Magic.