Specificaties 23" @ 1920x1080 (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

LG W2361V-PF Zwart Review

KevincO 20 oktober 2010, laatste update op 18 november 2010, 2.055 views

LG W2361V-PF Zwart

Pluspunten

• Lekker dun scherm.
  • Netjes afgewerkt in het zwart.

Minpunten

• Het scherm gaat in een knipper stand als je de computer afsluit.

Als iemand iets wil weten over dit scherm kun je hier onder even reageren, dan wil ik wel fotos maken van wat je wil zien.

Ik heb het scherm bij Pixmania besteld.
2 dagen te laat, ik heb gemaild waar het ding bleef. Hier op zijden ze dat tv's en monitoren wat langer duren om te versturen. waarom dat stond er niet eens bij. zet er dan ook niet neer 2 a 3 werk dagen, dit zijn er dus 5.

Maar goed ik heb het scherm binnen daar gaat het om.
Ik heb het scherm aan mijn com gekoppeld, gelijk mee gegamed.
Yeh in één woord perfect!! voor het geld niet normaal. _/-\o_

Er zit wel een groot verschil in dvi en hdmi, bij hdmi krijg je oplichtende randen en glimmende iconen.
Alleen jammer dat er dan geen hdmi kabel bij geleverd is. maar ik had er nog een liggen dus voor mij no probleem.

Ik had hier voor een scherm met 8 ms, maar het verschil voel je wel met game net of je eerder iemand ziet.

Bouwkwaliteit:
Een niet zo stabiele statief voor z'n groot scherm. maar ik ga er niet zo veel mee slepen dat scheelt.
Voor de rest een mooi dun randje om het scherm, dit is een mooi scherm om er 2 van te nemen.

Heb jij ook een LG W2361V-PF Zwart?

Het knipperende lampje is alleen de rand van het uitstekende deel.

De knopjes aan de zijkant om te switchen zijn best bedien baar het is wel ff wennen om blind te gokken. Het scherm zoekt zelf het signal van de hdmi of dvi als die aan gesloten is.

Ik kan zelfs perfect foto's maken van het beeld, normaal wordt het enorm kut.
Nou kun je dus het menu ook zien. Oja goed hè :*)

[Reactie gewijzigd door KevincO op 18 november 2010 23:33]

Is het mogelijk om dit scherm aan de muur op te hangen?
Nog steeds in bezit? Bevalt die nog, geen last van dode pixels etc.?
Zou je misschien een foto van het beeldscherm kunnen maken waarop deze helemaal zichtbaar is? :)
Beetje late reactie, maar heb je een idee hoe je het scherm kunt kantelen?
Ik lees op de LG site dat het mogelijk moet zijn, maar ik zou niet weten hoe. Heb het gevoel dat ik het ga breken als ik het probeer te kantelen...
Hallo The-Dude,
Ja, hij kan kantelen maar dit is alleen naar achteren.
Ik zal er al ik jouw was niet te veel aan trekken en duwen.
Mvg
Bedankt voor het antwoord.
Het is ook mijn bedoeling om hem wat naar achteren te kantelen.
Maar het lukt eigenlijk echt niet. Ik hoor vanalles kraken als ik hem wat probeer te kantelen.
Denk dat ik er maar vanaf blijf, geen zin in een kapotte sokkel :-)
zou je een foto kunnen maken van het verschil tussen wel en geen oplichtende randen?
Ik neem aan dat de knipperstand die rand is die oplicht?

En is het makkelijk tussen ingangsignalen te switchen?
Ik denk dat er nog een minpunt is - Hij trekt (erg) veel stof aan
Nee, Deze kun je niet aan de muur hangen.
Ja, kan ik doen zodra ik er tijd voor heb komt hij er op.
En hij doet het nog perfect. Niks mee aan de hand tot nu toe.