Specificaties Shooter-game voor de Xbox 360 - Bekijk alle specificaties

Medal of Honor, Xbox 360 Review

Xrider 18 oktober 2010, 464 views

Medal of Honor, Xbox 360

Pluspunten

• Gameplay, controller, geluid

Minpunten

• render gedeelde

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 5
Ik heb het spel zaterdag gekocht en heb die dag het ook meteen uitgespeeld ( normaal zonder tier1).
Het is een super gave gameplay voor mensen die van oorlog spellen houden.
Wel jammer is dat als je loopt weet je meteen dat je in een soort van een circel zit die gerenderd wordt dat is wel jammer want over de 100 meter wordt het voor je gerenderd. Het is wel jammer maar misschien met een patch is dat probleem te verhelpen.

De bestuurbaarheid is wennen maar als je er aan gewent bent zit het lekker in je hand.
Er zit ook een gedeelde in met stealth het is echt blijf in het donker en wachten om door te gaan.

Online is echt nog een beetje een chaos ( mensen zonder statagie ) maar je ziet wel dat je dat nodig bent plus je moet op je collega gamers kunnen vertrouwen dat hun je rug hebben zodat de kill wel wordt afgemaakt of nog beter eerder wordt afgerond.

Overal geef ik deze game een vette 8,5 dat heeft hij van mij verdiend

Heb jij ook een Medal of Honor, Xbox 360?