Belinea 101920 Review

MADG0BLIN 2 augustus 2006, 292 views

Belinea 101920

Pluspunten

• In hoogte verstelbaar en 90 graden draaibaar.
  • Geen ghosting.
  • Grote kijkhoek mogelijk.

Minpunten

• Zelf nog niets.

Ik heb de monitor sinds een aantal maanden nadat mijn oude CRT kapot is gegaan. Zat te twijfelen tussen 3 monitoren, uiteindelijk toch deze gekozen na wat advies in het 19" topic. Achteraf een goede keus. Vind het een erg monitor.
Gebruik hem voornamelijk voor internet, office, films, tv en af en toe een game.
Geen last van ghosting bij de door mij gebruikte toepassingen.
Ook is de inkijkhoek zeer goed vind ik zelf.
Daarnaast de in hoogte verstelbare voet vind ik zelf zeer prettig.
Ik zie soms bij andere monitoren dat mensen er pakken papier of andere dingen onderleggen voor een fijne hoogte, is hier dus absoluut niet nodig.
Ik gebruik momenteel geen DVI omdat dat niet op mijn vga kaart zit.
Ook geen last van dode pixels.

Heb jij ook een Belinea 101920?