Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser Review

AndreStarTrek 1 augustus 2006, laatste update op 9 oktober 2009, 462 views

Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser

Pluspunten

• Sorry ik weet er geen één.

Minpunten

• 1. Dubbel tikken
  • 2. Disconnecten
  • 3. Toetsenboard en muis werkt soms in slomo
  • 4. Een bluetooth head set vertraag de SET
  • 5. LCD heb je niks aan sloom stop hangt of doet helemaal niks
  • 6. Volume klop is waardeloos LCD komt namelijk niet overeen met Windows en het glij systeem werk ook niet echt lekker
  • 7. Toetsenboard werk soms wel en soms niet als de computer opstart en b.v. in de bios wilt
  • 8. Het laden van de muis ging vaak niet meteen werken waardoor je de muis er af en er weer om moet leggen tot het werkt
  • 9. Coting van muis is snel versleten. In half jaar tijd was de plaats waar me duim op rust van mat naar glanzen geworden. Ook de onderkant waar de text op staat is snel kaal.
  • Dit is het zo beetje, maar als wat langer over nadenk dan weet ik er misschien nog wel 1 of 2.

Mijn ervaringen met deze set is zeer slecht.
Ik heb deze set meer dan een half jaar geleden aan geschaft en sinds kort ben ik er gelukkig weer van af. Ik tik deze Survey ook om mensen te behouden van een miskoop.

Ik had deze set gekocht omdat ik het een mooi set vond, maar daar bij wist ik al van de problemen af voor ik het kocht. Maar met mijn hoofd in de wolken dacht ik, dat kom wel goed want het is van logitech. Niet dus, na een half jaar had ik zoveel problemen gehad dat ik het terug heb gebracht als defect. Dat was het niet want het is gewoon één grote productie fout.

Service is heel slecht, ze laten je (als je niet uit kijk) 10 keer het zelfde doen als je ze bel.
En als je dan op aan dring dat je een nieuw stick moet hebben duur het een hele poos voor dat je het in huis heb en dan doet je set het net zo slecht.

Ik zeg het nog maar even voor de zekerheid KOOP DEZE SET NIET. Het is niet dat ik anti logitech ben want ik heb nu iets ander van logitech waar ik wel tevreden mee ben. Maar buetooth is gewoon niet weggelegd voor logitech op dit moment.

Ik hoop iemand wijzer mee gemaakt te hebben.

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser?

Hmmm zijn er misschien mensen die deze set wel waarderen? :+ klinkt niet erg positief zo'n review :Y)
btw:
Hier heb ik ook last van met mijn mx1000 :>
Klopt het is niet echt positief. Maar dat komt van zelf na een half jaar proberen positief te blijven en hopen dat Logitech er wat aan doet. Maar dat doen ze niet dus dan kan ik niet echt positief zijn meer.

Dat probleem met die MX1000 muis klopt inderdaad een vriend van me heeft deze ook en daar is het stikkertje er van af gekomen met MX1000 er op. Dat heeft ook mee geteld om dit set terug te brengen.

Ik bezit momenteel een Logitech G7 Muis en die is heel goed af gewerkt. Er zit een coating over de muis heen waardoor deze niet snel zal slijten.